Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z Audi A3 1.9 TDI ASV proszę o pomoc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem z Audi A3 1.9 TDI ASV proszę o pomoc

    Zamieszczone przez eaglemirek
    Panowie może jakiś spontan tyle że musimy się dostać piechotą bo ciężko będzie wrócić samochodem :diabelski_usmiech

    Obrazek
    rewelacja - a można dokupywać dokładki ? Bo jedną zupą ciężko się "najeść"

  • #2
    Problem z Audi A3 1.9 TDI ASV proszę o pomoc

    Witam,
    Samochód nie jeździł tak jak powinien. Nie było mocy ponieważ powyżej 100km/h odcinało turbo.
    W samochodzie po diagnozie kolegów z forum wyczyszczona została turbawka co pomogło tym że nie odcina mocy, lecz nadal wydaje mi się że przyśpieszenie w tym samochodziku powinno być lepsze. Zrobione zostały kolejne logi. Bardzo bym prosił kolegów fachowców o rzucenie okiem na dane oraz o wypowiedzenie się co jest nie tak bądz czy wszystko jest ok.
    Problem z jakim teraz się borykamy to jak to bywa zimą dla silnika diesla problem z paleniem. Długo kręci a jak zapali to puszcza wielkiego bąka dymnego. Świece wymieniłem na boscha gdzie stare NGK też były dobre i grzały.Prąd dochodzi do świec sprawdzałem, przekaźnik działa słychać go jak się wyłącza, lecz jeszcze został zamontowany dodatkowy przycisk umożliwiający reczne podanie prądu do świec w celu lepszego podgrzania oraz dioda sygnalizująca grzanie świec.
    Czy problem może tkwić po stronie wtrysków? Czy z tych logów coś się dowiemy na ten temat?
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc wszystkim kolegom dla których wielki szacun za diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.

    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden[/youtube]

    Komentarz


    • #3
      Musisz poprawić kąt wtrysku na ok 55.

      Turbina do regulacji-gruszka.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • #4
        Dziękuję za tak szybką odpowiedź.
        Kolego a pomożesz mi określić jak z gruszka? Wydłużyć sztangę czy może skrócić?
        A co do kąta wtrysku to może on być tym problem ze złym zapalaniem oraz mocą??
        Kolego a oprócz tego co zlokalizowałeś wszystko jest ok?
        Z góry dziękuję za odpowiedź

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez PabloM
          Kolego a pomożesz mi określić jak z gruszka? Wydłużyć sztangę czy może skrócić?
          Nie pamiętam -wydłużyć chyba-popróbuj - zawsze mam z tym problem :P

          Zamieszczone przez PabloM
          A co do kąta wtrysku to może on być tym problem ze złym zapalaniem oraz mocą??
          Z zapalaniem na pewno z mocą delikatnie- turbina jest źle wyregulowana stąd to auto nie jedzie tak jak powinno.

          Zamieszczone przez PabloM
          Kolego a oprócz tego co zlokalizowałeś wszystko jest ok?
          Przyjedz to Ci powiem czy wszystko ok

          Pozdrawiam
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • #6
            Ok. Dzięki za zaproszenie a masz kanał w razie "w"? Spróbuje sam na razie podziałać, a jeżeli nie będzie śmigało to aż tak daleko nie do Ciebie nie ma
            Jak gruchę zacznę ustawiać, sprawdzę oczywiście manualnie czy wszystko chodzi ale jeszcze chciałbym byto wszystko grało, zrobię logi czy wystarczy 003,011?

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez PabloM
              Ok. Dzięki za zaproszenie a masz kanał w razie "w"? Spróbuje sam na razie podziałać, a jeżeli nie będzie śmigało to aż tak daleko nie do Ciebie nie ma
              Jak gruchę zacznę ustawiać, sprawdzę oczywiście manualnie czy wszystko chodzi ale jeszcze chciałbym byto wszystko grało, zrobię logi czy wystarczy 003,011?
              Mam kanal oczywiście ale nie lubie się parzyć . beda potrzebne logi 011 BS i 011dynamiczny.
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz


              • #8
                Skróć ciegno gruszki i zrob dwa razy oddzielnie 011 dynamiczną
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X